Six Seasons

珍惜拥有的一切 当它依然还在你身边 现在才了解 已过一光年 人为何总要失去挚爱才会懂得去学会 ........(书签) ...my song

Sunday, April 12, 2009

谢谢你让我爱你

MORE THAN 1 YEAR!!!

I have not put any piece of my music compositions into a tangible piece.....

I was given the chance to rot today at home......simply refused to do any studying or work....i guess i need a break, seriously to recharge.....

Took out my guitar (with cobwebs already).... finally got the mood to play and record the entire song...which was supposed to be a birthday gift for XY 2 months ago..

Here it goes:

谢谢你让我爱你
词,曲,唱: Myself

我那尘封已久的心灵 从不相信所谓的爱情

原来是因为我不曾动心

其实时间不会是距离 让你我永远紧紧相系

因为我生命有了一个你

我那尘封已久的心灵 不知不觉地被你占据

心房的钥匙交到你手心

每天总有许多的事情 总是期待想说给你听

庆幸我生命有了一个你

如果我曾无心伤害你的心 让你在夜里担心

在我的心中只有你 不能没有你

也许你会认为我并不在意 把你放逐到天际

此刻请你仔细聆听 谢谢你让我爱你

哪怕容颜会随着年华老去 庆幸有你如影随形





哪怕容颜会随着年华老去 庆幸有你如影随行
I'm glad that i'm loved, and to have someone beside me and vice versa.

Even though this song doesn't have such catchy tunes as some of my previous works, but it's still something from within me :)

Enjoy the song.

Look forward to pen down more good songs :)


xie xie ni rang wo ai ni [tuned].mp3 -

0 Comments:

Post a Comment

<< Home