Six Seasons

珍惜拥有的一切 当它依然还在你身边 现在才了解 已过一光年 人为何总要失去挚爱才会懂得去学会 ........(书签) ...my song

Monday, February 26, 2007

Revisiting <手心的记号>

Recently i checked that the original url which this song was hosted has been removed. So i've decided to host it again on this place instead. To those who do not know this song, the reason and background of this song could be found here. Juz in case my articulation was not good and clear enough, feel free to read the lyrics below:

<手心的记号> 词曲唱: myself

我还在这熟悉的街道 我们第一次相遇的地方

感觉很美好 当我看你微笑

我的世界有了你真好

原来这世界并不小 我们曾说过要一起到老

你对着我说 天涯没有尽头

你选择了你想要的自由

没有你的我从今以后 只剩下孤单寂寞

你走得那么轻松洒脱 到底真正为了什么

如果是我爱你不够多 我愿意给你承诺

对你的爱每天会更多

只要你能够给我 一个可以重头来过的承诺

我们曾拥有的美好 难道说忘记就忘得掉

你曾在我手上 留下一个记号

我们的爱 永远都忘不掉

没有你的我从今以后 只剩下孤单寂寞

你走得那么轻松洒脱 到底真正为了什么

如果是我爱你不够多 我愿意给你承诺

对你的爱每天会更多

只要你能够给我 一个可以重头来过的承诺

虽然你已经走远了 我还在为你默默祈祷

如果你看到

我手心的记号

你会知道 我爱你 有多少

Listen to this song here


shou xin de ji hao[tuned].mp3 - khw

0 Comments:

Post a Comment

<< Home