Six Seasons

珍惜拥有的一切 当它依然还在你身边 现在才了解 已过一光年 人为何总要失去挚爱才会懂得去学会 ........(书签) ...my song

Wednesday, January 18, 2006

我要的结局

我要的结局
我带着一颗疲惫的心 走在寂寞无人的森林
心里想的全是你 怎么也不能把你忘记
记得很久以前的某一天 你悄悄在我手机留言
留言里的字里行间 诉说着你对我的依恋
可是我却不懂得珍惜 不敢承认我其实爱你
宁愿看着你受委屈 难道这是我要的结局
直到有天你悄然离别 我的眼泪才开始凋谢
欺骗自己总有一天 你将飞回到我的身边
假装对你完全毫无惦记 你的照片还在我口袋里
醉后真情只想说给你听
不时想起我俩的往昔 曾经共度的欢乐时期
不知你也是否曾回忆 我被动的心已伤透了你
如今的你和他在一起 我的心还漂浮在哪里
只好衷心地祝福你 虽然结局总叫人叹息


Listen to <我要的结局> by

pasting the link onto ur browser http://images.hsy9435.multiply.com/song/1/6/full/UmFuZG9tSVZWLl5Zv0PJ7YGjO.xEhQtd3C0P8dzPwKxAXaPsVySsRw==/wo%20yao%20de%20jie%20ju%5Btuned%5D.mp3


It has been long ever since i last uploaded a song of my own. This song is a 90% true story, of mine. Few of my close frens might know about this, while most dun, cos i rarely talk about my "love life". One of my earliest work, I composed this song when i was in the army, around 2001. Dats y the effect is also pretty poor, cos it was recorded few years ago, when i was still very bad in recording techniques. Hope you will like it.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home