Six Seasons

珍惜拥有的一切 当它依然还在你身边 现在才了解 已过一光年 人为何总要失去挚爱才会懂得去学会 ........(书签) ...my song

Sunday, March 15, 2009

我吃得起苦 - I can endure hardship

This song shall serve as a constant reminder that I need to remain strong and view all challenges that I am facing concurrently now and after as life lessons to turn me into a better person each day. My motivation and perseverance will remain as strong as my voice in the video clip.....lol.


歌曲:我吃得起苦

原唱:动力火车


走出去就有路 寻见了就有福

拥有了一切都进了包袱 思念是带不走的


天空疑云密布 心中翻腾起伏

虽将飘摇前途仍模糊 此地会是我衣锦还乡处


飘洋过海我吃得起苦 相信天无绝人之路


现实有咒诅梦里有祝福 有缘同舟风雨同渡


顶着烈日当空眼底有迷雾 不能再让懦弱困住


日子多坎坷命运有变数 只盼久旱逢甘露




1 Comments:

Blogger Rank Tan said...

Hey hey .. I realize you still use this blog.

You know the song you posted some time back? By 田劲--我真的用心爱着你?

If you know where I can still purchase this song, do drop me a mail? ranktan@hotmail.com.

Thanks a mil !!

8:11 PM  

Post a Comment

<< Home