Six Seasons

珍惜拥有的一切 当它依然还在你身边 现在才了解 已过一光年 人为何总要失去挚爱才会懂得去学会 ........(书签) ...my song

Friday, April 14, 2006

Goodbye My "Love" <再见我的爱人>


I've finally said GOODBYE to my most "beloved" Design Project today. The deadline for submission was 13th Apr 2006 by 1700hrs. until 1630, we were still running around wanting printing colored pages because of the massive jams at printing rooms since today is the deadline for almost every final year project...and the queue and crowd is inevitable, but unexpectedly 'scary'. rushed to bind the project at 1640, and rushed back to the faculty to submit the report only at ard 1650........sounds like MI......Going to take a break to unwind at the KTV with some of my buddies at 7pm. so juz decided to show our baby, after going thru 4 mths of pregnancy and takes 7 people to give birth to, but I DO NOT NJOY THE PROCESS OF THE LABOR AT ALL. maybe dats y i reali shld not become an engineer.

Now it's the time to look forward to the last examination of my undergraduate career. but i will only start to study tmr.......i will refuse to study 2nite =p

Listen to the POWERFUL 再见我的爱人 by the powerful "POWER STATION"

动力火车
再见我的爱人
词曲:谢铭佑

不过就这么两只脚远的近的所有的船你踏的牢
不过就这么两三秒忽然我的心开了窍你我不要
爱的昏天暗地那些痴言梦语盖住快乐的路标
放弃一座城市眼前忽然出现一条一条光明大道
再见我梦中的明天再见不确定的昨天我全部收回
再见离开我的视线再见关掉这场梦餍再见等于不见
再见你给我的相片再见你勾人的双眼随便你给谁
在爱的一对一的势力范围没有妥协


and listen to this retro version by 费玉清, though the original singer is Teresa Teng, 邓丽君

再见我的爱人
演唱:邓丽君
文君词
平尾昌晃曲

good-bye my love 我的爱人再见
good-bye my love 相见不知哪一天
我把一切给了你希望你要珍惜
不要辜负我的真情意

good-bye my love 我的爱人再见
good-bye my love 相见不知哪一天
我会永远永远爱你在心里
希望你不要把我忘记

我永远怀念你温柔的情怀念你
热红的心怀念你甜蜜的吻怀念你
那醉人的歌声怎能忘记这段情
我的爱再见不知哪日再相见

〖白〗再见了我的爱人我将永远不会忘记你
也希望你不要把我忘记
也许我们还会有见面的一天不是吗?

good-bye my love 我的爱人再见
good-bye my love 相见不知哪一天
我会永远永远爱你在心里
希望你不要把我忘记

我永远怀念你温柔的情怀念你
热红的心怀念你甜蜜的吻怀念你
那醉人的歌声怎能忘记这段情
我的爱再见不知哪日再相见

我的爱我相信总有一天能再见


GOODBYE MY LOVE, I HOPE I DUN HAF TO TOUCH OR SEE U AGAIN...............

2 Comments:

Blogger Totally Chiangmai said...

well...well...it's DONE...congrats!...this reminds me of the time when I gave birth to my own "baby" 2 months aga...in my case...I was a single mom...hahaz...for now...good luck with your final exams

8:52 AM  
Blogger 寶寶 said...

I'll nvr wish to see my "489 baby" after it's born neither..lolz...
Btw,all the best for yr final exam of yr undergrat career :D

3:01 PM  

Post a Comment

<< Home