Six Seasons

珍惜拥有的一切 当它依然还在你身边 现在才了解 已过一光年 人为何总要失去挚爱才会懂得去学会 ........(书签) ...my song

Tuesday, August 25, 2009

Nice New songs in market

Not really new, this song is alr more than half a year, but each time i listen to this song in my car, i can't help but to want to sing along with it and to replay it for a few times.

Simple melody, not spectacular singing, but when everything piece together it juz simply seems to fall in place. perhaps thats the imperfections that makes the song perfect...sounds familiar????

It's definitely a 耐听 song

泳儿-离开以后

时间的步伐太快来不及数节拍

欺骗自己你还在眼泪却想不开

转身以后你怎样离开我该继续等待

还是一个人去习惯这孤单

离开以后我才懂得了如何去爱

爱就不该计较伤害

我在空气里抱紧你最后的温暖抱不自你的依赖

离开以后我才懂得了如何去爱懂得你的那些无奈

我不相信爱可以说放就放得开现在我才终于明白

假如你不曾走开我不听从安排

是否还继续相爱当这是场意外

转身以后你怎样离开我该继续等待

还是一个人去习惯这孤单

离开以后我才懂得了如何去爱 爱就不该计较伤害

我在空气里抱紧你最后的温暖抱不自你的依赖

离开以后我才懂得了如何去爱懂得你的那些无奈

我不相信爱可以说放就放得开现在我才终于明白

舍不舍得都只能说再见

0 Comments:

Post a Comment

<< Home