Six Seasons

珍惜拥有的一切 当它依然还在你身边 现在才了解 已过一光年 人为何总要失去挚爱才会懂得去学会 ........(书签) ...my song

Wednesday, January 06, 2010

潘裕文- 近在眼前

This singer certainly rocked my jukebox for the year of 2009. Released only 1.5 albums, about 15 songs, and i already have 8 in my jukebox. Below is the hit song of his newest album. So wanted to sing it at ktv if it's ktv version is ever released. I was touched by the lyrics.



潘裕文-近在眼前

作词:姚若龙作曲:李双飞

大楼很高捷运很快可是天很灰
城市堘面我寄居在边缘
想拿梦擦出火焰

脚步很忙渴望很烈可是路很远
有多疲惫一关灯才发觉
思念蜿蜒流过了胸前

远赴天涯找的幸福却近在眼前
你的宽容洗涤我累积的伤悲
守护我领悟什灱才是原点
碎裂过的人要从拥抱去缝合对爱的理解

放下从前找的未来却近在眼前
你的身旁才是会开花的世界
我告别闪耀却迷乱的一切
在风里回来温暖又让麻木的灵魂重燃感觉

考验很多改变很难可是梦很美
抬头想到你会陪我向前
就能奋不顾身的坚决

有了体会梦才能慢慢实现
有了陪伴小窗变蓝天
有了感动爱长成幸福的果园
有灯火能回头是多灱感谢的依恋

0 Comments:

Post a Comment

<< Home